Організаційна психологія. Економічна психологія:
науковий журнал Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України та УАОПП/ за ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. - 2018. - № 2 (13). - 122 с.
Баранова В.А. Оцінка типів і параметрів організаційної культури позашкільних навчальних закладів працівниками різного віку і статі 7-15
Бахмутова Л.М. Особливості динаміки самоефективності діяльності зимівників українських антарктичних експедицій 15-24
Грубі Т.В. Адаптація психодіагностичної методики «Велика тривимірна шкала перфекціонізму». 24-34
Заіка І.В. Зв’язок рівня розвитку «реального» та «бажаного» типів організаційної культури із особистісною напруженістю педагогічних працівників закладів освіти.. 34-48
Карамушка Л.М. Тренінгова програма «Психологія соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні взаємодії персоналу та організації та індивідуально-особистісному рівні»: зміст, структура та основні інтерактивні техніки 48-61
Карамушка Л.М., Ковровський Ю.Г. Взаємозв’язок між рівнем професійного вигорання та організаційно-професійними характеристиками персоналу Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України .. 61-68
Karamushka, L.M., Tereschenko, K.V., Kredentser, O.V., Lagodzinska, V.I., Kovalchuk, O.S., Ivkin, V.М. Organizational and psychological factors in the development of social tension in educational organizations and conditions for its overcoming 68-74
Лисенко О.Г. Рівень вияву гострого та хронічного професійного стресу в персоналу швидкої медичної допомоги: зв’язок з місцем розташування та напрямом діяльності медичного закладу.. 74-84
Панченко О.А., Кабанцева А.В., Сердюк І.О. Безпечна діяльність водія-професіонала за медико-психологічними параметрами. 85-92
Паршак О.І. Методики для дослідження ставлення персоналу комерційних організацій до грошей. 93-99
Романова О.В. Методики для дослідження феномену відданості організації у персоналу медичних закладів 99-106
Соломка Т.М. Поліпарадигмальна модель особистісного самоконструювання персоналу організацій. 107-114
Терещенко К.В. Зв’язок між толерантністю освітнього персоналу та організаційно-функціональними чинниками... 115-121
|