Вплив соціально-демографічних чинників на рівень толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація
У статті описано рівні розвитку основних видів толерантності педагогічних працівників. Проаналізовано вплив соціально-демографічних чинників на основні види толерантності персоналу освітніх організацій. Констатовано вплив таких соціально-демографічних чинників, як вік, стать та сімейний стан, на окремі види толерантності педагогічних працівників.
Встановлено, що найсильніше на показники толерантності освітнього персоналу впливають вік та стать, менший вплив здійснює сімейний стан педагогічних працівників.
Посилання
Бардиер Г.Л. Социальная психология толерантности. Санкт-Петербург : Изд-во СПбГУ, 2005. 188 c.
Брюховецька О.В. Проблема професійної толерантності керівників освітніх організацій. Вісник післядипломної освіти : зб. наук. праць / Ун-т менедж. освіти НАПН України / редкол.: О.Л. Ануфрієва та ін. Київ, 2005. Вип. 3 (16) / голов. ред. В.В. Олійник. 2011. С. 214–219.
Карамушка Л.М. Психологія управління : навч. посіб. Київ : Міленіум, 2003. 421 с.
Олпорт Г. Толерантная личность. Национальный психологический журнал. 2011. №2(6). С. 155–159.
Орбан-Лембрик Л. Толерантність як основа адекватних взаємин у полікультурному cвіті. Соціальна психологія. 2008. №4. С. 73–85.
Полякова В.І. Cоціально-психологічні проблеми розвитку ґендерної толерантності педагогічних працівників. Актуальні проблеми психології : зб. наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / ред. кол.: С.Д. Максименко (гол. ред.) та ін. Т. І : Організаційна психологія. Соціальна психологія. Економічна психологія / за ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. Київ-Алчевськ : ЛАДО, 2014. Вип. 40. С. 156–160.
Почебут Л.Г. Кросс-культурная и этническая психология : учеб. пособие. Санкт-Петербург : Питер, 2012. 336 с.
Психодиагностика толерантности личности / под ред. Г.У. Солдатовой, Л.А. Шайгеровой. Москва : Смысл, 2008. 172 с.
Сonstantine, M.G., Gushue, G.V. School counselors’ ethnic tolerance attitudes and racism attitudes as predictors of their multicultural case conceptualization of an immigrant student. Journal of counseling & development. 2003. Vol. 81. P. 185–190.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.